Tuesday, June 01, 2010

hiatus tu apa?

notakecil yg takyah baca pun ok.

Setiap kali ingin menulis
akan terngiang suatu suara hati
"alamak, baik buat kerja lainlah
banyak benda tak setel lagi!"
lantas tetingkap terus dipangkah..

bukan apa, segan kat syuhadak sekalian
mereka sudah bertemu kekasih
sedang kita masih di sini
mengendong cita-cita,
yang kadang pasang kadang surut juga

mungkin ini masanya untuk tumpang pernyataan;
"kita tidak mencetak tulisan,
kita mencetak insan"
membuka hati-hati
demi berkongsi cahaya..

suka nak share sth dari someone;
"tu la ana dah cakap
kena sabar sikit saja lagi.."

baiklah. mari bersabar dan kuatkanlah kesabaranmu!
wslm

1 comment:

qumfaanzir said...

oh tidak kak,
lagi banyak nak tanya dari nota kecik ni.

yelah
medan kita bukan tulisan je
nuh kat seberang sana
melambak hati minta diisi
dengan pencahayaan