Wednesday, November 18, 2009

bicara sufi

PERTEMUAN BUKAN MILIK KITA


Pertemuan Bukan Milik Kita - Suara Hati

Pertemuan menghadiahkan kita kasih sayang
Jika cinta satu pasti bertemu ia tidak ternilai

Kerana antara hati kita
Telah tiada antaranya lagi
Yang ada hanya cinta kasih Ilahi

Kita berpisah hanya sementara
Kerana pertemuan bukan milik kita
Jasad dan suara berjauhan sentiasa
Namun cinta abadi

Biar terpisah selalu menderita
Kerana syurga menagih ujian
Sedang neraka dipagari oleh nikmat
Bertemu tidak jemu berpisah tak gelisah

Bicara kita adalah bicara sufi
Tanpa suara dan kata-kata
Kerana penghubung kita adalah suara hati
Bertemu berpisah kerana Allah

-----------------------------

hurm.
selepas 10 mggu
entahkan kenal entahkan tidak dengan mahmud hijau tu..
entahkan bosan entah tidak dengan pertemuan2 kite..
entahkan mahu entahkan tidak untuk kunjung ke taman hati..

parting.
painful it is--

3 comments:

Arifah said...

Akak, I have never told you this, but you are one of my most favorite akaks among my beloved akak2s. Maybe becoz I am the eldest and you are the youngest and thus our personality matches. Hehe. Love you fillah!

Ps: Entah kenapa tibe2 mlm2 bute ni nak confess benda jiwang ni. Hehe. =P

Anonymous said...

akak,counting my days to go usrahing again....hu3
xtau nk wat pe kt umah

-afiqah nordin

qumfaanzir said...

salam kak,
rindu meh..hu
takkan lupe last meeting with u,xsempat pun wat ape2 sgt.

huh,sukar bila berdiri sendiri, mcm2 mende pelik terjadi.

yg pasti, aku impikan mahu bertemu lagi.

p/s: kArifah, i'm eldest too, tp stil rse ksofi mcm kakak..haha..ank sulong yg kurang kasih syg neh:)